Dumbledore is gay!

Först, låt mig introducera min första och största nördighet: Harry Potter. Jag är en hopplös Harry Potter-nörd.
Jag är också en slasher. (Slash = homosexuella relationer mellan literärara karaktärer, t. ex. Remus och Sirius)
Slash, i alla fandoms, har alltid varit direkt-klassat som fanon, det kommer ALDRIG att hända. Förrens idag (eller, igår, men jag är seg) När vår älskade, underbara Jo, gjorde klart för oss att Dumbledore är faktiskt gay. Vilket är så jävla underbart att det inte finns, eftersom 1. Jag alltid shippat (shippat, från ship, relationship. Tycka att två personer passar otroligt bra ihop och borde kramas tillsammans) Dumbledore med Grindlewald, 2. Det kommer irritera alla jävlva homofober och 3. Mirakel händer!

Så, nu sitter jag här och fangirlar mig med Ellen, och kommer vara lycklig hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0