Fjöl av, Bäverhojt

Vad kallas det när medelålders män sjunger covers på kända rocklåtar och dansar synkroniserat i Vägverket-kläder och får andra medelålders män att skrika "BÄVERHOJT", "FJÖL AV!" och "JAN E!" av med olika tempon?

Pistvakt.

Jag har precis vart och sett dom, och det var roligt. Roligast var och hade far min, han är en av de ovanstående medelålders männen. Han är en rolig figur, min far. Först smyger han in oss back-stage och ska prata allvarliga projekt med Tomas Nordlund. Sen ska jag springa omkring som en fjortis och ha idol-bilder på alla inblandade.
På vägen hem ska han såklart leka "Gissa taxi-chaufförens nationalitet"-leken. Men han är snäll ändå, även fast Mimmi vill byta familj.


Andra bra saker:
För-release av 3 avsnitt av Avatar! Om man laddar ner dom olagligt vill säga, vilket jag såklart gör. "Puppetmaster" gav mig ett nytt favoritavsnitt och en ny favoritkaraktär. </nörd>

Och TRE DAGAR kvar till Nano. Jag har gjort en skrivbordsbakgrund: http://lingonpirat.deviantart.com/art/NaNoWriMo-Wallpaper-07-68256385

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha
Du är en klockren nörd, men jag har full förståelse jag är ju själv lika nördig. Dock kanske inte inom samma område där (Avatar)...
Nej men jag förstår att Mimmi vill byta familj iallafall:P

2007-10-27 @ 21:15:06
URL: http://vaesterbron.blogg.se
Postat av: M.

hejsan. ehm... jaa, hej!

2007-10-29 @ 00:05:34
URL: http://stiernfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0