Let's fuck up the dygnsrytm!

Jag mår inte speciellt bra idag. Fysiskt sätt, alltså. Egentligen.

Vaknade av att jag inte kunde andas (astma). Alltid lika trevligt. Så fortsatte dagen liksom på samma tema sen. Och så får jag ett trevligt telefån-samtal som säger åt mig att jag måste befinna mig på sjukhuset klockan nio imorron så jag kan få min spruta. Och eftersom jag avskyr att gå upp tidigt, och det faktiskt är höstlov, så har jag bestämt mig för att inte gå och lägga mig, istället. Jag ska bara sitta uppe och kolla på Criminal Minds tills klockan blir sex eller nåt, då ska jag göra mig iorning. Låter inte det som en bra plan? Jag älskar min plan. Då kan jag få en totalt skum dygnsrytm just in time for nano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0