NaNoWriMo ftw!

Vad har jag gjort idag? Nano-kickoff!

Vilket var väldigt trevligt. Det påminde mig om de gamla goda hoggyträffarna, och jag kände mig helt nostalgisk.
Men trevligt var det, alltså. Vi var på Kafe 44, kanske, tjugo personer? Så åt vi soppa och bröd (brööd!), gjorde skrivövningar och frågesport. Så pratade vi fritt såklart, också (nu går min svenska under, döm mig inte efter detta, snälla) när vi fick det.
Och det fanns Harry Potter-nördar! Och andra nördar! Otroligt underbart! Så jag ska försöka gå på lite skrivträffar och sånt, det gäller bara att försöka sno mammas laptop.


Nu ska jag nog väldigt mycket sluta, min hjärna är i nedstängningsfasen. Så nu ska jag göra något där man inte behöver tänka så mycket. Som att titta på Heroes!

Kommentarer
Postat av: M.

Jag vill också titta på Heroes *mutter.mutter*

2007-10-29 @ 00:06:40
URL: http://stiernfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0