Fett niice

Lyssnar på: Markusevangeliet <3
Läser: Artemis Fowl 2
Äter: Äpple

Ursäkta för det där.

Hur som helst, hur bra har inte jag det? Imorron får jag sovmorron ända tills tolv... vilket gör att jag orkar göra alla läxor jag har. Dom tar liksom aldrig slut! Gah! Men Tant Blomma är över idag i alla fall... dom tyckte den var fin. Det var ju trevligt.

Jag borde komma på andra status-saker, för jag ändrar inte skiva och bok speciellt mycket nu. Markusevanget är liksom som en drog, jag klarar inte av annan musik. Bara Markus, Markus, Markus... han har liksom en förmåga att sätta en i en speciell sinnesstämmning... jag blir alltid sorgsen av 'Samma nätter väntar alla', fast glad-sorgsen för låten är så bra. Om det är logiskt. Vilket det förmodligen inte är.

Och en sak till: jag tog min spruta igår. Och nästa spruta är veckan innan sommarlovet. Så det är ju hoppfullt. Som att inte se mållinjen, men ändå vetat att den finns där. Typ.

Sen kom jag precis på att nytt Bones kom idag. (Eller igår, i USA, men det bli idag på magiskt vis). Som jag har väntat. Seriöst, det är uppenbart att de (Bones och Booth) ska bli tillsammans, på ett eller annat sätt, från och med avsnitt 1. Så drar dom ut på det i två och en halv säsong, för att dom till sist ska kyssas på initiativ av den underliga åklagaren, och under en mistel också. Och sen i nästa avsnitt så tar dom inte ens upp det! Inte ens med subtila medel! Romantikern i mig är upprörd!
Och nörden i mig fullkomligt älskar nörd-psykiatrikern. Han lyckas liksom med att vara nördigare är alla forskningsnördarna är tillsammans. Nördar är mysiga. Jag ska skriva en essä om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0