"...Jag är en vampyr, jag suger och spyr."


Wow, jag har inte varit såhär beroende av en låt sedan... Ingenting. Jag pratar förstås om "Jag är en vampyr", men Markus Krunegård (Och Klara var med ens inte alls ledsen för att Laakso inte spelar mer. Och hon ignorerar bestämt det faktum att hon inte skrivit på evigheter.)
Så, jag var idag tillbaka i skolan efter... en månad. Och det var precis som vanligt. Vi sitter forfarande under trappan. I samma byggnad. Med samma helvetiska backe. Tydligen är jag det enda som har ändrats. Jag har blivit smalare (efter fem dagars kräksjuka, mind you. Vem behöver träning när det finns magsjuka?)
Men en god nyhet är i alla fall jag äntligen kommer någon vart på min slashiga Avatar-serie. Och jag kanske för sommarjobba på Bajoum. Vilket jag vill. Annars får jag passa barn på dagis. Vilket jag verkligen, verkligen inte vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0