Jävla Blomkärring...



Lyssnar på: Markusevangeliet (fortfarande)
Läser: Artemis Fowl (fortfarande)
Äter: Glass
---

Äh. Jag är trött. Så trött. Jag hållt på och byggt scenografi till 'Tant Blomma' hela dagen. Och den är fortfarande inte klar. Och det hade varit OK, jag kan jobba lite imorron... om jag inte haft en hel jälva essä att skriva tills imorron. Och nu har jag just slösat bort en halvtimme på att bråka med pappa om något meningslöst som hände för ett halvår sedan. Då är det tur att man har Markus. Och the Sims. Jag ska nog spela lite the Sims nu... fast jag inte borde. Jag kommer aldrig orka annars. Fy, jag avskyr att göra saker i sista minuten. Vilket är anledningen till att jag inte gör det. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0