Nördfest!


Jag glömde ju helt att nämna att jag så sent som i lördags var med om en historisk händelse: den första Wizard-Rock-konserten i Sverige! Coolt, eller hur? Jag kommer inte riktigt ihåg alla band, så om du vill ha info så får du gå hit:  http://www.wizardrock.se/
Dom kan en del om wizardrock, tror jag. Men det var i alla fall väldigt mysigt, även om alla som inte var Harry Potter-fans (dvs. min familj, min familjs vänner, osv.) retade mig för att jag var en sån nörd. Vilket jag är, men ändå.

Jag håller just nu på att angstar för att jag har så mycket att göra: skarpkartong om nutiden, essä om vad som helst, en hel jävla scenografi, läsloggar osv.
Men jag känner mig också jävligt smart, för jag kom på en briljanta ideen att ladda ner (jag menar köpa lagligt via iTunes) ljudboken av boken jag ska logga på (som råkar vara HBP) så har jag något att göra medans jag bygger min scenografi. Smart, eller hur?

Och jag är just nu lite sur, för jag kom ÄNTLIGEN iväg till Åhlens för att köpa Markusevangeliet, och så har dom den inte! Så jag är väldigt sur, och funderar på att köpa den via iTunes (faktiskt köpa den via iTunes) för att stilla min abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0