BACK IN... well, pink

Så, första skoldagen! Sjävklart har jag inte genomgått den ännu, eftersom klockan är 08.53. Det skulle göra mina skola till någon sorts... konstig morgonskola. Vilken den inte är. Trevligt, tycker jag.
Men det är i alla fall rätt dag. Och jag är inte trött. Jag har bara den där flyktiga illamåendekänslan som man (läs jag) alltid får när jag måste gå upp tidigt och inte van vid det. Tyvärr kommer den där känslan snart ersättas av en känsla av total dödhet när jag plöstligt inte har några sköna dagar av ledighet och sovmornar bakom mig. Men, jag tänkte att nu när skolan är igång och jag faktiskt kommer ha saker klaga på, så kan jag ju försöka börja blogga igen.
Och jag kan ju börja med att klaga på mitt nästan-schema. Där det var meningen att jag skulle sluta fem, fyra dagar av fem. Och det tänker ni väl, att det har jag gjort mig förtjänt av, med mitt långa sommarlov! Men icke, jag har ett helt normalt schema, och har hitills framför mig att uppleva vad alla klagar på tvåan för.

...


Jag kommer få äta upp det där, eller hur? Yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0