Dåliga dagar


Lyssnar på: Meh, forfarande ingenting? Jag behöver ny musik
Tittar på: Doctor Who (Tenth Doctor, second season, first episode)
Läser: Na-na-na Batman!
Hälsa: Förkylning underway. Tror jag.

Ni vet hur man vissa dagar inte gillar sig själv? En sådan dag var igår. Idag har jag en annan dag. En dag då man inte gillar sitt hår. "Bad hair day", tror jag de kallar det, där borta i Amerikat. (Åh, nu fick jag en plöstlig lust att spela Mulle Meck! Det måste åtgärdas när jag kommer hem...) Var var jag? Just det, dålig hår-dag. Det finns bara ett botemedel mot sådana dagar. Och det är hårmousse.

Så, om en timme ska jag åka iväg för att spendera helgen på med massor av människor i skärgården (Sveriges skärgård, i fall någon undrade). Och jag som har så mycket att göra. Och jag som har ett ovanligt litet socialt behov. Men, det ska nog bli roligt. Massor av folk, inte så mycket utrymme. Och jag kommer förlora två hela blogg-dagar! Ack, ack. Men, men. Det ordnar väl sig, till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0