Läskigt var ordet


Lyssnar på: Kent
Tittar på: Doctor Who (tenth Doctor, second season, second episode)
Läser: Batman: Year One (awesome, btw)
Hälsa: Har sovit ca 3 timmar i natt, men annars bra.

Det är läskigt, ibland. Jag satt och kollade på bilder av mig själv, som jag tagit i Photobooth. Mitt mål var att ta en per dag i ett år, men sen i januari har jag tagit fyrtio stycken... I alla fall, när jag tittade igenom de där fotona, så såg jag det plöstligt. Mig själv. Och jag insåg att jag aldrig riktigt sett mig själv. För när man kollar på bilder, så tänker man alltid på något, man har alltid någon känsla. Fokuserar på något speciellt. Men inte nu. Jag fick en glimt av hur andra ser mig. Och det var ju lite läskigt.

Annars så har precis kommit hem från Fiversätra, där jag spenderat dygnet med en massa människor. Jag kommer ändå glömma namnet på någon så om ni vill veta får ni fråga Lina eller något. Och det var väl trevligt, vi spenderade nog mest tid med att köra TP-frågor, typ. Fast det var inte TP, det var MIG (vars förklaring jag såklart glömmer bort nu, men det var något coolt på engelska). Först körde vi med Harry Potter-frågor, så det kom sig att jag fick läsa frågor. Med en nörd som jag skulle det ju blir lite orättvist annars.

Och det är så SKÖNT, för det är sen sista Augusti och jag har gått och angstat över en pixelgrafik jag skulle få klart (till EN) och hur den inte blev något vidare, men nu gjorde jag äntligen klar den, och det ser inte förjävligt ut, åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0