Totalt nonsens

Så, jag har precis hjälpt Mimmi med att få igång en blogg, så blev jag så sugen på att blogga själv. Så är det alltid med mig. Jag ger mig in i någonting, och är så inne i det, och sen, bara helt plötsligt... pff. Inte intresserad mera. Vilket blir jobbigt när jag har lovat att göra saker. Som detta projekt jag gett mig in i nu, Elemental Nations. Det är jättehäftig, några killar som bygger en jättestor MMORPG (är det? Jag tror det är det) av Avatar, och jag har då sagt att jag ska pixla massor av kläder. Vilket visade sig vara jättesvårt, och nu är jag inte like psyched längre. Men, det är väl när man stannar som coola saker händer eller något.

Annars så har jag redan börjat över-planera mig Nano (trots att det är i november). Men med tanke på att jag ska skriva 100 000 ord så behöver jag all hjälp jag kan få. Hjälp av mig själv, alltså. Så, fram tills dessa är det bara att fundera ut hur allt ska sitta ihop, skriva karaktärsprofiler och allmänna rants om hur jag ska klara av allt. Lycka till till mig.

Kommentarer
Postat av: Edith

Jag vill vara med i din Nano! That would be awesome :')

2008-08-24 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0