Herluna har talat



Jag tycker om skolan. Jag förstår att det får mig verka tråkig och nördig, men jag gör verkligen det. Nej, jag tycker inte om att gå upp klockan sju, eller göra läxor, eller räkna matte, eller kämpa mig upp för Idestrandsbacken, eller stressa till lektioner... men skolan handlar inte bara om det. Faktum är, att om jag inte gått i skolan, skulle jag sitta hemma och titta på Anime och rita. Jag gillar att göra sånt, jag gillar att vara ensam, men jag gillar att vara social också. I lagoma mängder...
Så, skolan är bra. Som social anstalt.

Kommentarer
Postat av: Edith

DU ÄR HERLUNA! xD
du gillar matte - ekvationer?
eller? o.O

2008-01-15 @ 14:38:54
Postat av: Klara

Jag GILLAR inte ekvationer, men för att vara matte, så är det roligt :D

2008-01-21 @ 16:54:30
URL: http://fladdermask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0