Klara är djup... och nördig



Så har man genomlevt första dagen på det nya året. (Klockan är nu 0.25. Jag anar att en vana- att blogga precis efter tolvslaget, börjar infinna sig)

Jag har ännu inte börjat jobba på några av mina löften (även om jag tänkt skriva lite... sen), istället har jag suttit och tittat på Naruto, spelat The Sims 2 och lyssnat på gamla MuggleCast-avsnitt hela dagen. Jag tänkte skriva något djupt om TID och RUM här nu, men jag kommer inte riktigt på något. Hur brukar det kännas egentligen, när det blir ett nytt år? Det var ju så länge sen sist (Ett helt år! Hehe...) så jag kommer inte riktigt ihåg. För just nu, så känns det ingenting. Jag har ingen känsla av NYSTART. Jag kommer fortfarande att älta allt gammalt. Nej, tvåtusenåtta känns precis som tvåtusensju.

På en mer nördig not, så upptäckte jag idag att The Sims 2: Fritid släpps om två månader. Synd, det låter som det perfekt Sims-spelet för mig, som inte gillar att lämna tomten. Screenshotsen ser allmänt awesome ut också. Giv mig detta spel, som är en bättre version av OBF!
På tal om the Sims, så har jag faktiskt startat en ny Legcy-familj (ett av mina löften förra året var att klara av just den utmaningen)  och kan stolt säga att nu när jag spelar på mina egna dator, är jag på Generation TVÅ.

Så, det var nog allt. Jag undrar om man kan skapa countdowns här? Det vore trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0