Nytt år, nya (omöjliga projekt)



Så, jag tänkte att 2008 ska bli ett BRA år. Jag ska bli en BÄTTRE MÄNNISKA. Jag ska sluta PROJICERA MINA FARHÅGOR på andra. Jag ska SKRIVA EN BOK. Och jag ska ta ETT FOTO OM DAGEN.

Det sistnämnda, alltså ett foto om dagen, kom faktiskt lillasyster, Mimmi på, men jag kommer sno hennes ide. Nu när jag har ny dator och Photobooth, så ska jag verkligen försöka ta ett foto på mig själv per dag. Det första, tagen en timme och elva minuter in på det nya året, ser ni ovan.

Det var en rätt så trevligt nyårsafton, faktiskt. Jag var med mina närmaste vänner, Lina, Jossan, Liora, våra familjer, deras vänner, osv. En hel massa folk, och en hel massa hundar. Vi spelade Buzz, åt chokadmåss och drack läsk ur godisglas (vilket är läskigt.) Och nu, så tänkte jag gå till Jossan en stund, och så ska vi antingen av Star Wars-marathon, eller se på någon annan film. Varför börja det nya året med att planera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0