Gröna Lund

Så. Jag var på Gröna Lund idag. Med Ellen och Edith. Jag går på Grönan en gång om året, eftersom TV4 bjuder sina medarbetare (och deras barn. Och deras barns vänner). Tidigare har jag gått med Lina, men varken Edith eller Ellen hade varit på Grönan på längre. Det... märktes. Inget ont mot någon av dem, men det var en upplevelse att gå på Gröna Lund med en som vill åka allt (ALLT!) och en som får existentiell ångest av berg-och-dal-banan.

Och nu... är jag trött. Och det är inte första gången jag säger det idag. Jag gnäller. Speciellt när jag är trött. Så när jag är trött så gnäller jag mycket. Mycket. Jag är trött. Jag behöver mycket sömn. Jag har inte fått mycket sömn, för jag satt uppe och skypade med andra nördar. Vilket i och för sig är mitt eget fel, men det hindrar mig inte från att klaga. Verkligen inte. Nej. Jag är trött. Jag kanske borde gå och lägga mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0