Jobbigt.



Jag är en dålig bloggare. På riktigt. Så fort jag är med om något som en riktigt bloggare skulle blogga om (dvs. någon sorts upplevelse i det verkliga livet) så blir jag för trött för att blogga om det. Och när jag väl har börjat med att inte blogga, så är det som om jag bara inte kan. Det är konstigt. Lina är en mycket bättre bloggare än vad jag är. Men hon säger att bloggen tar över hennes liv. Och det är ju inte bra. Det försöker i alla fall inte min blogg att göra. Kanske är det för att jag inte har så mycket liv? Aja, idag har jag i alla fall varit väldigt kreativ, och det kan man ju göra inlägg om.

Kommentarer
Postat av: Lina

Som att jag har mer liv än du eller? Mitt liv består i princip bara av sämn, tv, dator och då och då en promenad...:P

2008-06-08 @ 00:47:00
URL: http://vaesterbron.blogg.se/
Postat av: Edith

Min blogg tog över mitt liv. När jag lade av så kändes det som om jag kastade en bit av mig själv i papperskorgen :S Nu ska jag försöka börja igen, på en sund nivå ^^

2008-06-08 @ 01:49:18
URL: http://- påväg -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0