Morbida Erhörningsbebisar

Så, eftersom jag lovat så tänkte jag visa er det första "stadiet" av mina morbia enhörningar nu. Som ni vet så försöker jag tjäna ihop till fem miljoner och en del i detta kommer vara att sälja dessa (och därför är det en stor vattenstämpel på. Sorry). På Gaia finns det faktiskt väldigt många sådana här "affärer", med djur som man köper och sedan utvecklas. För just detta set så tänkte jag att det skulle finnas fem stadier. Något sorts foster-stadium, sedan bebis, barn, tonåring och vuxen. Och detta är alltså bebis.



I detta steg i livet gör enhörningarna inte så mycket. Dom ser faktiskt inte ens ut som enhörningar! De ligger mest och stirrar dumt ut i luften, eller sover. Tills det att deras tänder börjar växa ut, då biter de på allt som kommer i närheten. Som skor. Eller sig själva. Eller din hand.



Kommentarer
Postat av: Edith

SÖTA! :')

2008-06-09 @ 07:48:30
URL: http://- påväg -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0