Snofs och sånt

Visste du att någon kyrka nära Östermalstorg varje dag klockan tre spelar "Den blomstertid du kommer" med sitt klockspel? Det är sant. Jag jobbar ju (det känns så coolt att säga "jag jobbar". Det har jag aldrig gjort förut!) precis brevid Östermalstorg (ifall du skulle vilja stalka mig) och varje dag klockan tre sedan jag började har klockspelet börjat spela. Första gången trodde vi att det var något speciellt, men nu har det hållt på sedan i måndags, och det är ju inget vidare speciellt med den här veckan. Förutom att jag har börjat jobba! Det är ju speciellt för hela Östermalm. Jag slår vad om att det kommer sluta när jag slutar jobba.
Eller så är det bara Östermalm, och allt måste vara lite finare där. Till och med kyrk-klockorna.


Och jag har satt ihop en stol idag! En kontorsstol, alltså. Min egen kontorsstol. Jag känner mig så händig och teknisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0