Sommarlov var det, ja.


Läser: Bilbo (som seriebok, såklart)
Lyssnar på: Northern Lights

Så var det äntligen dags. Jag har räknat dagarna på min pillerkarta (jag gjorde ett litet hack i den torsdag som var denna dag) och nu äntligen så är det dags. Om några få timmar så är vi fria. Eoner av tid som kan slösas bort på ingenting. Jag ska leva på nätterna, låta min kreativitet flöda. Jag älskar sommarlovet, just för att det är så långt. Så ni skulle bara försöka ta det ifrån mig! Annars när man är ledig, så måste man ta vara på varje ledig minut, men på sommaren så har man så många, att det inte spelar någon roll man man slösar bort en dag med att bara ligga och göra ingenting. (Och kanske lyssna på Ingenting...)

Och nu ska jag iväg på skolavslutning. Det ska bli roligt, och lite sorgligt. Ylva ska ju sluta, eller, ja, vi ska få en ny lärare, och det är ju sorligt. Men mest av allt är det roligt. För äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN så är det sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Fru Negativ

Sommarlovet suger, faktumet att Ylva är borta suger, värmen&solen suger, insekterna suger, livet sger HÅRT!

2008-06-05 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0