Cosmonova (Behold! The originality!)


Läser: Vargbröder 4 (Var är SIP 4? VARFÖR finns den inte på punkt.medis?)
Lyssnar på:  "Någon gång måste du bli själv" - Säkert!
Stressnivå: lurking... >_>

Så. Jag var på cosmonova idag. Fast, först var jag ju på skolan och skrubbade arton tusen jävla plastburkar som de satans intelligens- och ansvarsbefriade esteterna (mig själv inräknad) hade lämnat där utan att skölja ur dem. Men i övrigt var det en trevlig dag! Jag fick bättre omdöme än jag väntat (jag har otroligt låg självförtroende när det kommer till betyg. Ingen förstår mig. Varför är det så?) och så fick jag mail om den (i min öron) enorma summa jag kommer tjäna i sommar. Inte för att skryta, men...

Men, till själva poäng med detta inlägg. Om några inlägg har någon poäng. Jag menar, hur kan vi vara så säkra på att vi verkligen är här? Liksom, spirituellt och sånt där menar jag. Men i alla fall. Vi var på Cosmonova hela familjen, till och med bror, och såg denna föreställningen, SEA MONSTERS 3D.
Och ni vet när man var liten, och såg på film, och monstren tycktes nästan hoppa ut ur skärmen? Precis så var det, förutom att monstren faktiskt hoppade ut ur skärmen. Väldigt häftigt. För det var ju 3D, så alla hade jättecoola 3D-glasögon på sig (kan inte någon göra dem till solglasögon? Jag borde snott ett par, men jag är för feg.) Men, 3D. Till och med jag ryckte till när de slängde stenar och småfisk på en. Så, detta kan jag faktiskt rekommendera. Coolt, typ.

Och så tycker jag slutligen att alla ska ta och lyssna på Säkerts "Någon gång måste du bli själv". Alla som har hört Petters "Logisk" har hört refrängen, men hennes version är så mycket underbarare. Jag hade lite svårt för den först, men nu kan jag inte få nog av den.



Och (igen. Jag suger på början-av-meningar-ord.) så slutligen så skulle jag vilja be om ursäkt för detta inlägg, som är fult och hemskt och fel på så många olika nivåer. Jag är trött. Jag har noll inspiration att skriva, men jag ska fan komma ikapp Lina. Och jag måste skriva nu, annars förlorar jag det. (Jag hade t. ex. massor av bra saker att skriva igår, men så sov jag så försvann dom.)

Kommentarer
Postat av: Edith

DU ÄR THE BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINS! @.@
Dessutom så är du snygg och söt som få, Klaro

2008-05-31 @ 01:05:06
Postat av: Lina

Lycka till att slå mig bara. Jag har skrivit 166 inlägg varav 66 av dom har jag skrivit på lite mer än en månad. Inte för att vara pessimistisk men du kommer aldrig, jag menar ALDRIG komma ikapp mig. Mwohaha

2008-05-31 @ 02:47:59
URL: http://vaesterbron.blogg.se
Postat av: Edith

(Bara för att visa min forna bloggstatus:
I min förra blogg så hade jag skrivit ca 300-400 inlägg innan jag lade ner den. Mawhahaa)

2008-05-31 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0