En kväll i nördens tecken

Jag har just insett hur nördig jag. Jag har såklart länge vetat att jag varit nördig, men själva vidden av min nördighet slog mig just ikväll. Det handlar såklart om Avatar.
A) För det först sitter jag uppe till klockan två, trots att jag måste gå upp äckligt tidigt imorgon för att vi ska gå på grönan, så att jag kan vara med i en Avatar-fandom-version av Robinson.

B) För det andra sitter jag i chatten där det ska äga runt och chattar med killen som håller i allting och tycker det är jättecoolt.

C) För det tredje så har jag skrivit på mitt manus (som säkert är 20 sidor nu...) till en serie om extremt så karaktärer i Avatar.

D) Och för det fjärde har jag just skrivit färdigt en tresidig uppsats om det egentliga temat i Avatar, som jag sen skickade till killen jag pratade med i chatten.

Det, mina vänner, är hur nördig jag är.

Hjälp, jag har avslöjat för mycket. Titta inte på mig sådär.

(Detta kommer såklart inte hindra mig för att om några timmar göra ännu ett inlägg om hur det gick i det första "avsnittet" av Avatar-Robinson.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0