Nyklippt (nästan)


Läser: "Strangers in Paradise 2"
Lyssnar på: "The Golden compass"
Stressnivå: Låg

Jag kom på att jag inte postat en bild på mig sen jag klippte mig i fredags. Japp, nästan allt hår är borta. Jag känner mig som en del av en trend. Jag, Britney och Carina Berg. Eller kanske inte men... lite?
Jag var bara så trött på mitt gamla hår, som inte var... någonting. Ett stort intet jag gick omkring med på huvudet. Anonymt. Och vem vill vara anonym? Inte jag i alla fall.

Och Ryssland vann. Jag menar, det var ganska uppenbart att Sverige inte skulle vinna, men... Ryssland? Han var ju så smörig att han lät som en parodi på sig själv. Och vad gjorde världsmästaren i konståkning där? Det kan man ju undra. Vidare stärker detta min teori om att världen saknar musiksmak. Men det passar inte i detta inlägg heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0