Ramlösa med smak och persimon & grape


Lyssnar på: Nine Inch Nails
Jobbar på: Ediths present
Äter: Polly (nu med spår av nötter!)
Stressnivå: Produktiv/medel

Jag har just nu fem flaskor av Ramlösa med smak och persimon & grape i mitt rum. Från den senaste veckan. Jag tycker verkligen om Ramlösa med smak och persimon & grape.
Men det får mig att undra, hur kommer man fram till sådana här saker? Vilket smak på vatten, hur många sockerbitar i kaffet, hur många pepparpåsar i ketchupen... Det är väl trial&error-metoden, antar jag. Men egentligen är det lite synd. För när man väl har hittat den där kombinationen man tycker om, så är det inte så ofta man avviker från den. Även om det är så att man kan hitta något man gillar ännu bättre, så håller man sig till det som är tryggt. För det är ju faktiskt en större chans att man inte hittar något som är bättre. Än att man hittar något som är sämre istället. Som Bonaqua.

Jag älskar Ramlösa med smak och persimon & grape. Jag dricker den nästan varje dag. Kanske borde jag prova något annat någon gång. Det finns massor av smaker i Ramlösa-kylen på konsum. Hallon. Citron. Skogsbär. Men jag håller mig till min Ramlösa med smak och persimon & grape. Varför? För att jag inte vill ha något som smakar diskmedel. Eller som Bonaqua Silver med smak av päron.

Kommentarer
Postat av: Edith

JAG VET ATT DU ÄLSKAR BONAQUA SILVER MED SMAK AV PÄRON! BELIVE IT!! @.@

2008-05-31 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0