Tisdag



Någonting slog mig just. Mitt liv kommer att förändras. Mycket. Och snart. Det måste det göra, eller hur? Jag vet inte.
Jag har bott i samma hus i hela mitt liv, nästan. Har haft ungefär samma vänner (några har fallit bort, några har kommit till. Men jag har alltid haft samma... relation till människor.) Mitt liv har mer eller mindre sett lika dant ut. Och det är trevligt. Jag har ingenting emot det, jag tycker om mitt liv. Men om mitt liv var en film, så var det nu någonting skullle hända. Något stort. Jag skulle träffa någon eller åka någonstans... och det skulle förändra allt. Och på ett sätt längtar jag efter det. Det skulle vara trevligt med förändring. Men på ett annant vill jag det absolut inte. Nej, inget får förändras, allt är bra nu, tack. Kom inte här och vänd upp och ned på mitt liv.

Eller, är jag helt ute och snurrar? Folk som kommer och förändrar folks liv, händer det bara i amerikanska filmer? Är det jag som måste göra allt jobb? Förändra mitt eget liv? För det orkar jag avgjort inte.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

detär bra med förändiringar tycker jag.

2008-05-27 @ 16:39:27
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0