Trött nu


Lyssnar på: Ingenting Någonsin (Kent)
Läser: Böcker om Antiken
Status: Halvsovande


Lita inte på något jag skriver nu. Det kan hända att medan jag skriver, så somnar jag, och så fortsätter mitt undermedvetna att skriva. Och mitt undermedvetna är skruvat. Seriöst, titta bara på mina drömmar. Våldtäckter, massmördande barnprogrmledare och kroppsdelar utspridda på trottoaren. Men det är ett annat blogginlägg.
Jag har så mycket att göra nu, det är helt stört. Och jag vill få allt klart, helst denna vecka, så jag inte behöver oroa mig för det när jag nästa vecka har prov och Markus Krunegård och allt... men klart blev det faktiskt inte. Kanske för att jag prioriterade Ediths present. Har jobbat nio timmar på den  (denna helg. Jag vet, jag tog tid på mig själv.) för jag ville verkligen ge den till henne på måndag, men så fan att det är färdig. Skit.

Så jag är trött. Somna-framför-datorn-när-jag-tittar på Naruto-trött. Jag har kommit på hur man sammanfattar Naruto i tre ord, förresten. "Stating the obvious". Seriöst.

Och mina budord är härmed texten från låten "Thou shalt allways kill". Tack Lina. Jag ska göra ett fint papper av dem. Eller kanske stentavlor. Har funkat förut. Jag kan ta första budordet idag så ni lär er.

1. Thou shalt not steal if there is direct victim.

Vackert, eller hur? Kanske lite seriöst att börja med, men det blir bättre, det lovar jag. För mig, i alla fall. Jag tänkte gå och lägga mig nu, och bege mig ut på undermedvetna äventyr. Om jag inte ritar lite på min gaah-it's-pretty-avatar-art. Bara för att jag vill och inte ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0