Du kommer få jobbat hårt för att få med mig igen



Så, jag kanske borde berätta varför jag är så arg på House. SPOILERS, SPOILERS FÖR AVSNITT 5X20, OCH JÄVLIGT STORA SPOILERS. Sådär. Så, vad hände? Jo, Kutner tog livet av sig. Kutner, en av mina favoritkaraktärer. Kutner, som var en bra karaktär just därför att han inte var lika olycklig och uppfuckad som resten av karaktärerna. Det finns en hel lista med anledningar till varför det här suger, från varför det gjordes (drama och angst), till hur det gjordes (VARFÖR hade ni inte med Kal Penn i det avsnittet?) till vad som kommer hända nu (Huddy? Verkligen? Hameron? Seriöst?) och jag orkar inte gå in på alla nu, men jag tycker verkligen inte om House just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0