En överskridande känsla


Jag brukar sällan skriva när jag har översvallande känslor, men nu känner jag att jag faktiskt tänker göra ett undantag. Vad har jag för känsla, undrar ni?

Jag är GLAD.

Hoppa omkring, luftsparkande GLAD.

Varför är jag så GLAD, då? Jo, jag ska ju till Azkatraz. Vilket, trots att det är någonting väl värt att vara glad och överlycklig över, vilket jag också är, jag har vetat om i några månader nu, så att blogga om det (igen) är inte speciellt aktuellt.

Så vad är det som gör mig GLAD just nu? Jo, bio. Tråkigt nog var jag och min mormor på dagen snuvade på biljetter till visningen av HBP i IMAX (tänk Cosmonova...), och jag var åtskilligt sänkt av detta. Inte jättesänkt; jag skulle ju trots allt till fucking Azkatraz! Men det hade varit en kul grej, så därför är jag ju nu hänsynslöst GLAD för väntelistan jag hade slutat hoppas på för flera veckor sedan var tydligen värt min tid, för jag har fått biljetter.

Så jag är GLAD.

Kommentarer
Postat av: mimmi.

jag vill ha den på bio NU!

2009-05-17 @ 16:09:31
Postat av: ludvig johansson



nice design du har på din blogg,

har du gjort den själv?

2009-08-22 @ 18:43:34
URL: http://ludddde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0