Gissa vilka mappar dessa hör till?



Så jag var lite kreativ för en gångs skull och gjorde en ny skrivbordsbakgrund, sen jag insett att senaste gången jag ändrade var i början av November, men när jag gjort detta, möttes jag genast av ett nytt problem. Plötsligt så blev det smärtsamt uppenbart att mina ikoner, tidigare noga utvalda, inte längre passade. Hur skulle jag lösa detta? Och ena sidan fanns framför mig timme efter timme av fruktlöst sökande efter ikoner som passade ihop med min stil, samtidigt som de på något sätt hörde till mapparna i fråga. Föga förvånande lockade inte detta speciellt, eftersom timmen var sen. Dessutom kände jag mig lagom kreativ, sådär som man ofta gör när man har fått färdig ett medelstort projekt - man vill göra något, men inget lika stort. Så jag satte mig för att göra egna ikoner, och det är där jag är nu, och jag måste säga att jag känner mig inte lite nördig just nu. Men jag är inte den enda som gör såhär, eller hur?



Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0