Naruto



Ja, så har man kommit ikapp då. Tillåt mig att förklara. Jag gillar Naruto- det kanske inte är den bästa serien i världen, men jag gillar den, för det är underhållande och engagerande att läsa. Men för några veckor sedan så tröttnade jag på att titta på animen, för de drog ut på alla slagsmål i all evighet och lade in massa filler hela tiden; dessutom var jag hela tiden livrädd för fandomen för jag hade ju ingen aning om vad som skulle hända. Så jag började läsa mangan istället. Vilket inte är så bara, med tanke på att Naruto just nu är uppe i 443 nummer. Jag hade ingen lust att börja om från första början, så jag satte igång vid cirka 250 (vilket är precis efter ett stort tidshopp på tre år) och nu har jag alltså äntligen nått fram till 443, så nu måste jag plöstligt vänta på nya avsnitt. Vilket är lite sorgligt, antar jag.


Och i andra nyheter så är Rufftoon's 'Water Tribe'-serie över nu, vilket också är väldigt konstigt.


Och detta kan inte betyda så mycket för någon annan än mig, men det blir ett roligt inlägg att se tillbaka på. Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0