Ibland har man flax



Jag bloggar egentligen aldrig när jag inte har energi, eller känner att jag inte har något speciellt att skriva om. Som nu, till exempel. Men för att visa att jag är en människa som är beredd att förändras, oberoende av vad vissa doktorer tycker, så ska jag nu berätta saker om mig själv, även om de kanske inte är så otroligt intressanta. Det är ju ingen annan än jag som läser den här bloggen i alla fall, och jag tycker ju att jag är intressant.

Jag kom på att jag inte har valt mina individuella val idag. Vilken var en väldigt tur, eftersom idag var sista dagen som man kunde skicka in sina val. Så tack, ödet (eller Lina).

Jag har ont i knät. Eller, inte precis i knät, men lite under. Varje gång jag går. Ont. Och det känns som om jag klagat på det inför varenda människa jag kan tänka mig, vilket får mig att känna mig väldigt, väldigt gammal, men ja. Jag har ont i knät.

Jag har börjat spela The Sims. Igen. Bara för att jag vill klara av The Legacy Challenge för en djävla gångs skull.

Sen var det väl inte så mycket mer, om jag inte ska gå in på vad jag har gjort idag också, men det är allt för normalt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0