Det snöar igen

Så nu när jag äntligen har lyckats posta något på NDB, så kan jag utan dåligt samvete börja posta här igen också. Inte för att jag hade postat något även om jag inte hade haft dåligt samvete. Jag är helt enkelt bara en dålig bloggare. Vilket jag tror beror på flera saker.

Ett: Jag är lite för pretantiös. Eller så har jag för höga krav på mig själv. Varje inlägg måste handla om någonting, och om jag inte kommer på något smart att skriva så slutar det med att jag inte skriver någonting. Så jag måste bli bättre på att skriva nonsens.

Två: Flamingo Patronus. Eller det faktum att jag inte kan bestämma mig om jag ska skriva på svenska eller engelska. Och det faktum att jag försökte ha inte en, inte två, utan tre aktiva bloggar samtidigt. En är upperbarligen min gräns. Två är pushing it. Tre är omöjligt.

Så, nu ska jag gå och stänga av min radio som magiskt har sätt igång. Sen, när jag får för mig att blogga igen, ska jag skriva mitt öppna hatbrev till CBS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0